Rowy - NADMORSKA 42
W naszej ofercie m. in. : Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, parking przy ulicy, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, prywatny parking, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, wycieczki rowerowe, transfer z lotniska, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, parking na miejscu, pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, lokalizacja przy samej plaży, transfer na lotnisko, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, muzyka na żywo, Maseczki dla gości, jazda na rowerze, kajakarstwo, całkowity zakaz palenia, bezpłatne Wi-Fi, plaża, Wi-Fi, puby, minigolf, klimatyzacja, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, jazda konna, Możliwe wystawienie faktury, dostęp do Internetu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, park wodny, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, taras, bezpłatny parking, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, zwierzęta domowe są akceptowane, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), transfer, transfer (dodatkowa opłata), ogrzewanie, monitoring wokół obiektu, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, parking, Dostęp do personelu medycznego, taras słoneczny, transfer lotniskowy.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 17:00 a kończy o godzinie 10:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty Nadmorska o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 5 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 2 rozkładane sofy - 44 mkw);
Apartament 6 osobowy (2 łóżka podwójne, 1 rozkładana sofa - 48 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Apartament 5 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 38 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rowy - Apartamenty Nadmorska, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.236933